K nákupu prací Paula Rydera prosím použijte objednávkový formulář. Uveďte prosím identifikační číslo díla, o které máte zájem (např.w-2011-0435). Vaše objednávka bude zpracována nejpozději do 48 hodin po doručení. Na objednávku se vztahuje ochrana poskytnutých osobních údajů. Údaje poptávky označené modře jsou povinné.
Ceny prací Paula Rydera jsou uvedené u každého díla. Práce jsou dostupné v podobě originálu nebo reprodukce, bez zahrnutí autorských práv. Z fotografií se reprodukce nedělají. Reprodukce jsou na tuhém lesklém fotopapíře Illford Glossy tištěny ve fantastickém fotorealistickém rozlišení 2880 dpi. Ceny neadjustovaných reprodukcí jsou uvedeny v tabulce níže. Při objednávce obsahující nad 10 kusů reprodukcí se uplatňuje množstevní sleva ve výši 5%. Ceny prací Paula Rydera na Ryder.cz jsou bez DPH a jsou platné ve chvíli uskutečnění objednávky. Ceny nezahrnují náklady na balné a doručení (s pojištěním na hodnotu díla). Dostupnost originálů prací je vyznačena pomocí následujicích piktogramů: originál je dostupný, originál není dostupný.
Pokud si zvolíte platbu objednávky bankovním převodem, bude vám obratem zaslána "zálohová faktura", ve které jsou uvedeny údaje pro realizaci bankovního převodu a také variabilní symbol, který bude vaši platbu identifikovat. Rovněž je uveden termín splatnosti faktury. Platby převodem z účtu probíhají mimo Ryder.cz, jejich funkci nemůžeme ovlivnit.
Při osobním vyzvednutí zboží se konečná cena nenavyšuje. Platba probíhá hotově při vyzvednutí zboží.
Expediční lhůta vaši objednávky je doba, za kterou bude z expedice Ryder.cz předáno přepravci vámi objednané zboží. Expediční lhůta je 7 dnů od realizace platby bankovním převodem (platba předem), objednávku zrušit do 48 hodin od provedení platby. Při bezhotovostní platbě vám budou při vrácení finančních prostředků účtovány výlohy spojené s bankovním převodem. Doručovací lhůtou je míněna doba, za kterou vám přepravce doveze vámi vybrané zboží z naší expedice. Uvedená doba se liší podle jednotlivých přepravních společností, o kterých se můžete informovat na adrese info@ryder.cz, příp. na internetových stránkách přepravců. Na tuto dobu již nemá obchodní zastoupení Ryder.cz vliv a za její odchylky nenese zodpovědnost. Pro zásilky do zahraničí platí stejné expediční lhůty jako pro tuzemské. Je však nutné počítat s výrazně delší dodací dobou, kterou však nemůžeme na naší straně ovlivnit, neboť je plně v kompetenci přepravních služeb.
Doručování zásilek Českou poštou, a.s. je realizováno v rámci území České republiky. V případě, že vám zásilka nebude doručena, zůstává uložena na vaší dodací poště po dobu maximálně sedmi pracovních dnů. Sledovaní zásilek je možné na stránkach www.ceskaposta.cz.
Jedná se o přepravce možností doručení zásilky v rámci území EU. Balíková služba DPD doručuje zboží vždy do druhého pracovního dne od předání zásilky z expedice. Každý balík má své identifikační číslo, dle kterého můžete na stránkách www.dpd.cz sledovat pohyb vaší zásilky. Služba DPD doručuje v pracovních dnech od 9.00 do 16.30 hodin (doporučujeme nechat si zaslat balík na místo, kde se vyskytujete v uvedeném čase).
Jedná se o kurýrní, přepravní společnost, která doručuje zásilky v rámci EU i mimo ní. Informace o předání zásilky DHL vám bude zaslána e-mailem, kde naleznete identifikační číslo, podle kterého můžete sledovat stav dodání vaši zásilky na stránkách www.dhl.com.
Prestižní přepravní společnost, která s nejvyšší pečlivostí dopraví zásilku kdekoliv na světě. Sledovaní zásilek je opět možné na stránkach www.ups.com.
Obchodní zástupce Paula Rydera poskytuje záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu zákonem stanovenou záruční lhůtou (2 roky). Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Záruka se nevztahuje na škody způsobené: neodbornou instalací díla, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami (vodou, ohněm, větrem, zemětřesením), jinými vnějšími vlivy (špatnou volbou osvětlení).
Reklamace zboží se řídí platnými právními předpisy na ochranu spotřebitelů. V případech, kdy jste obdrželi: (1) zboží poškozené, (2) zboží nedošlo kompletní, (3) došlo vám jiné zboží, než jste si objednali, můžete tyto zásilky reklamovat. O reklamaci nás informujte předem na e-mailové adrese info@ryder.cz (přílohou zašlete např. fotografie, dokumentující rozsah poškození díla). Po posouzení oprávněnosti reklamace na naší straně vám zašleme vyjádření a v případě, že bude reklamace oprávněná, vyzveme vás k odeslání zásilky zpět s kopií faktury reklamovaného zboží. Pokud to bude možné, zašleme vám zpět buď zboží nové nebo vám vrátíme fakturovanou částku bezhotovostně. Dopravu reklamovaného zboží hradí zákazník, v případě uznání oprávněnosti reklamace může požádat o úhradu nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží. Nové reklamované zboží zašleme zpět na naše náklady. Kupující je povinen reklamované zboží zaslat nebo osobně dopravit na adresu obchodního zástupce Paula Rydera.
Zboží je k vám doručováno prostřednictvím dopravců, kteří byli vybráni s ohledem na cenu, ale i kvalitu poskytovaných přepravních služeb. Přesto se může stát, že k vám zásilka bude dopravena poškozená. V takovém případě postupujte prosím následovně: (1) zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem, (2) v případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený, apod.) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky. Jako příjemci zásilky jste povinni si při převzetí zásilku prohlédnout. Při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškozeních, popř. uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky, tato poškození a ztráty reklamujte u dopravce. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán ihned zápis o škodě. Dopravce je povinen takový zápis sepsat. K reklamaci je ve všech případech nutné předložit reklamační protokol a kopii faktury.